Salg- og marketingkoordinator

april 17, 2018

Hvis du er klar til et karierreskift og har mod på et job hvor kundeservice, marketing og salgssupport skaber success for vores kunder, så læs videre her. Vi udvider vores mediehus med et nyoprettet stilling, der skal bidrage til virksomhedens forsatte vækst på forretningsområdet omkring content marketing og kommercielle partnerskaber.

 

Pionerånden hersker i bedste velgående hos Horisont Gruppen a/s

Med lang erfaring i mediebranchen udvikler vi hele tiden forretningen yderligere. Sammen er vi 20 kolleger, der laver nichemagasiner og online communities til ledere i dansk erhvervsliv. Vi vil være først med de nyeste forretningskoncepter og samtidig involvere vores medarbejdere. Du kan se frem til at blive en del af en god, sammentømret kultur, hvor vi hjælper og udfordrer hinanden. Vi holder til i nye, lækre lokaler på Strandlodsvej på Amager, tæt på metro.

Jobbet og opgaverne

Med den rette indstilling og interesse har vi brug for dig i vores partner-team. Her kommer du til at udføre diverse relationsopbyggende opgaver og rutiner indenfor service, marketing og administration som kan hjælpe os og vores kommercielle partnere med at få success.

Du får en væsentlig rolle i et struktureret ”customer journey program” – en ny koordineret service som skal sikre fastholdelse af vores kommercielle partnere gennem løbende opfølgning og servicering – primært via mail og telefon.

Arbejdsopgaverne går bla. ud på, at du:

  • Gennemfører periodiske partner ”health-checks”
  • Forbereder og uddanner partnere ift. nye muligheder og fordele
  • Kontakter og hjælper eksisterende partnere mht. opdatering af indhold
  • Behandler eksisterende partneres behov og anmodninger
  • Identificerer afmeldingsrisici, løser eventuelle problemer og sikrer høj partnertilfredshed med en lavere frafaldsprocent til følge
  • Supporterer salgsafdelingen ift. div. salgs- og marketingopgaver
  • Bidrager med salgsindsatser i spidsbelastningsperioder

 

Faglige egenskaber

  • Du er velbevandret hvad angår brugen af all-round IT og web
  • Du kan formidle via mail og telefon
  • Du har måske haft berøring med begreber som native advertising, content marketing eller sponseret indhold
  • Du har arbejdet med support og service i en salgsafdeling tidligere

 

Personlige egenskaber

  • Du er udadvendt, du er struktureret og serviceorienteret
  • Du kan have mange bolde i luften på en gang
  • Du er videbegærlig og interesseret i medieudviklingen og følger tendenser

 

Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Salgschef Ulrik Hjort-Andersen på
+45 2025 7632 eller via mail på uha@horisontgruppen.dk

 

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag, da der indkaldes løbende til samtale. Ansøgningsfrist er er også snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Stillingen er baseret på en arbejdsuge svarende til 30 timer.

Læs mere om os på www.horisontgruppen.dk