Ledige stillinger



Customer Support Specialist

Horisont Gruppen a/s har en målsætning om at være den førende udgiver af medieplatforme til områder i dansk erhvervsliv. Vores rejse fra traditionelt fagbladsforlag til udbyder af medlemsbaserede medieplatforme fortsætter med forøget styrke efter snart 30 år i mediebranchen.

Hos os vil du mærke en stærk datadrevet tilgang og en dedikeret, udviklingspræget ånd.
Strategien er løbende at udvikle, så vi er først med det nyeste. Det gælder både nye medieplatforme, nye indholdsformater og nye måder at udkomme på for at kunne vækste og for at tilpasse os den medievirkelighed vi er en del af.

Medieplatformene samler sig om online communities, branchefællesskaber, nyhedsbreve, og magasiner der udkommer på print – alle er målrettet virksomhedsejere, ledere og medarbejdere, i udvalgte sektorer, brancher og nicher indenfor dansk erhvervsliv.

Du kan se eksempler på vores nogle af titlerne her: CSR.dk, SCM.dk, Installator.dk, MaritimeDanmarke.dk, Hair.dk, Designbase.dk

Familieånd
Horisont Gruppen er og har altid været en familievirksomhed. Følelsen af at være en familie med et fælles projekt betyder noget for os. Og det betyder noget for, hvordan vi omgås og har en hverdag sammen. For det første er alle familiens medlemmer lige gode, og vi behandler hinanden med respekt for forskelligheder og for den indsats, alle gør for, at familien har det godt. Vi taler ordentligt til hinanden – men vi er hverken for fine eller nærtagende til et godmodigt drilleri. Men det er altid godmodigt.

Du kan se frem til at blive en del af en god sammentømret kultur og organisation, hvor vi hjælper og udfordrer hinanden på tværs af teams og kompetencer. Vi holder til i lækre lokaler på Strandlodsvej på Amager, tæt på metro, motorvej, lufthavn og Øresundsbroen.

Jobindhold
Rollen som Customer Support Specialist er en nyoprettet stilling, hvor du i det daglige arbejder i partnerteamet.

Forretningsgrenen er et strategisk og kommercielt vigtigt område, der naturligt flytter sig med den digitale verden – det betyder også for dig, at din fremtidige rolle også flytter sig med forretningsområdet.

For den rette kandidat vil det være en stor grad af selvstændighed og ansvar for forretningsområdets udvikling og videre succes.
Arbejdet vil bestå af både administrative og kommercielle ansvarsområder, hvor hovedopgaven kommer til at favne kunderejsen i abonnementsbaserede partnerskaber.
Her vil du have hyppig kontakt med vores kommercielle partnere og have taktisk og strategisk berøringsflade med videreudvikling af netop kunderejsen, i samarbejde med interne stakeholders.

I dagligdagen refererer du til salgsledelsen, der har udstrakt salgs- og brancheerfaring.

Opgaverne skal løfte den samlede omsætning omkring partnerskaber og de produkter der ligger som en naturlig del af det, at være partner.

Baggrund
Der kan være flere indgange til stillingen: Erfaring med kommerciel support, salg- og marketingrelaterede opgaver er godt. Content marketing forståelse er godt, kendskab til SEO er også godt – relevant teoretisk ballast er også godt – men ikke et must. Derimod er kemi, nysgerrighed og motivation et absolut must.

Dig
• Du har udpræget kommunikations- og marketingforståelse og en god portion købmandskab
• Du har et administrativt mindset og arbejder systematisk og med en høj datadisciplin
• Du forstår værdien af god kundeservice og trives med at have daglig kontakt
• Du er løsningsorienteret på kundernes vegne
• Du er en teamplayer og optimerer internt, så din kollegaer får lettere ved succes
• Ord som troværdighed, loyalitet og ansvarlighed skal gerne dukke op i dine referencer
• Vi ser gerne, at du har bopæl i Danmark

Det her skal du bla.
• Løfte loyaliteten hos vores kommercielle partnere
• Tage ejerskab på support forespørgsler og kundehenvendelser
• Rådgive vores kommercielle partnere omkring brugen af partnerproduktet, så de får udbytte af mulighederne i deres medlemskab
• Være produktekspert og intern viden-ressource for hele organisationen
• Kommuniker og del viden mellem kommercielle teams
• Samarbejde med salgsafdelingen om produktpræsentationer for kunder
• Sørg for, at kundesupportoplevelsen matcher Horisont Gruppens overordnede strategi
• Tilføj værdi ved at gøre kunderne opmærksomme på tilføjelser og spotte kommercielle vækstmuligheder
• Understøtte udviklingen med leadoptimering i CRM og udvikle den interne kommunikative rejse i eftersalget
• Opdatere af mediesites, marketingsites, div. mediedatabaser
• Arbejde med vores SoMe-kanaler knyttet til medieplatformene.
• Deltage i udvikling og optimering af processer som kan bidrage til overordnede KPI’er for partnerskabsforretningen.
• Være kulturdynamo for div. interne konkurrencer, mål, KPI og deltagelse i møder med opdateret status på ovenstående aktivitet.

Interesseret:
Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Direktør, Rasmus Brylle på + 45 4088 8822 eller via mail på rb@horisontgruppen.dk
Send din ansøgning og dit CV allerede i dag. Vi indkalder løbende til interviews for de rette kandidater.
Ansøgningsfrist snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Opstart efter aftale.