Ulrik Hjorth-Andersen er ny salgschef for partnerskaber

november 11, 2016
DSC_0193_Ulrik

Horisont Gruppen har ansat Ulrik Hjorth-Andersen som ny salgschef for partnerskaber.

I den nyoprettede stilling skal han medvirke til at skabe værdifulde, målbare og langvarige relationer mellem partnere og deres kunder. Det skal blandt andet ske i kraft af brugerdrevet indhold via Horisont Gruppens medier.

”Horisont Gruppen har nogle stærke medier, og jeg glæder mig til at hjælpe vores partnere med at skabe relevant og værdiskabende indhold, der både tiltrækker og engagerer partnernes målgrupper”, siger han.

Partnerrådgivning
Et af de områder, som Ulrik Hjorth-Andersen skal stå i spidsen for, er content marketing, hvor han skal rådgive partnerne om både planlægning og formidling af deres budskaber:

”Mange partnere har gode historier, men de får dem ikke fortalt, fordi de måske ikke lige har ressourcerne til det. Det kan vi hjælpe med”, siger han og fortsætter:

”Min vigtigste opgave bliver fremadrettet at skabe merværdi for partnerne gennem udvikling af alle Horisont Gruppens markedsledende digitale platforme”.

Ulrik Hjorth-Andersen er uddannet bibliotekar og har ti års erfaring med digitale løsninger på forskellige platforme. Han har tidligere arbejdet med abonnementer, onlinesalg og partnerskaber i diverse forlagsvirksomheder, blandt andre MediaXpress, Information, Trustpilot samt Byggeinformation, det nuværende Byggefakta.